Alles vinden

Alles vinden in plaats van zoeken betekent voor u dat informatie open, toegankelijk en overzichtelijk is.

Met medewerkers die actief zijn in allerlei velden, bouwt u een kennisbank op die bestaat uit zeer gevarieerde informatie. Vinden waar u naar op zoek bent kan een hele klus zijn wanneer u zoekt binnen een grote hoeveelheid pagina's. Laat daarom uw zoekfunctie het zware werk voor u doen met behulp van uw trefwoorden en (dynamische) zoekfilters.

Alles vindenZoeken op basis van trefwoorden

Dit is de bekendste manier van zoeken, waarbij u trefwoorden in een tekstveld van een zoekmachine invult, die vervolgens naar documenten zoekt die deze trefwoorden bevatten. Vind informatie op basis van trefwoorden, zelfs binnen Word, Excel, of PDF bestanden.

Zoeken met behulp van zoekfilters

Niet gevonden wat u wilde met behulp van uw trefwoorden? In dat geval schakelt u zoekfilters in om uw zoekresultaten te verfijnen. Denk hierbij aan de volgende filters; publicatie- of wijzigingsdatum, auteur, titel, bestandsextensie of type item.

Vervolgens kunt u uw zoekopdracht verder versterken door een weergave van gerelateerde items in te stellen en/of op dynamische wijze trefwoorden ophalen die bepaalde documenten met elkaar gemeen hebben.

Zoeken naar bestanden in uw DMS

Plone Social Intranet biedt al een zeer elegante manier van Document Management, maar mocht uw organisatie over een eigen DMS beschikken, dan kunnen wij hier een koppeling mee maken, zodat ook documenten uit het DMS te doorzoeken zijn binnen intranet.